12 Temmuz 2016 Salı

Batu 2 yaşında

  
      Senin o güzel başını, göğsüme dayayıp mutluluktan ağladığım günün üzerinden tam 2 yıl geçti. İlk kokladığım an, dün gibi aklımda. Senin aldığın o ilk nefes, sanki benim de ilk nefesimdi. Yaşadığım hiçbir duyguya benzemeyen, kelimelerle tarif edilmeyen bir duyguydu bana yaşattığın.. Hep bana o ilk bakışını görecegim gözlerinde. Ve seni her öptüğümde o ilk öptüğüm andaki gibi aşkla dolacak içim. Büyüyorsun; kucağımda, ellerimin arasında, gözlerimin önünde büyüyorsun. Gelelim bu yıl bize yaşattığın mutlululuklara;) Karakterin kendini göstermeye başladı. Çok meraklısın, gördüğün herşeyi inceleyip keşfetmek istiyorsun. Hırslısın, sence herkes seninle yarışıyor:) Çok inatçısın ve inadını kırmak çok zor. Hareketlerin çok hızlı, tezcanlısın. Sabrın hiç yok. Sürekli taklit ve ilgi çekme arzusundasın. Kendini kanıtlamaya çalıştığın bir dönemdeyiz. Herşeyi kendin yapma isteğin var. İstediğini yaptığında çok mutlu oluyorsun. Başarıların sana güven veriyor. İhtiyacın olan sözcükleri kullanmayı öğrendin. İki sözcüklü cümle kurabiliyorsun. Söyleyebildiğinden çok daha fazlasını anlıyorsun. Senin her öğrendiğin, o güzel dudaklarından çıkan her kelime beni çok mutlu ediyor. Ben mi nasılım? Çok yoruluyorum. Ama seninle olan her anımın tadını doya doya çıkarmaya çalışıyorum. Bu arada sana hatıra blok hazırlıyorum. İleride biriktirdiğimiz anıları, yaşadıklarımızı okumanı istiyorum... İçimi titreten "anne" diyen sesin, beni sevgiyle kucaklayan minik kolların, yanağıma kondurduğun tatlı öpücüklerin, masum gülüşün, çılgın kahkahaların, bitmek bilmeyen enerjin ile artık 2 yaşındasın canım oğlum:) İyi ki doğdun prensim, hayat hep güzellikler versin sana. Seni çok seviyorum❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder