12 Temmuz 2014 Cumartesi

Hoşgeldin Prens :)

     Sen daha doğmadan, sana sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum oğlum. Kelimeler tükenir ya insan çok sevdiği birşeyi anlatırken.. Sevmek; bu kelime yetmez ki seni, sana anlatmaya. Sevmek, bağlanmak, hayal kurmak, sabırsızlanmak, hissetmek, görmek ve en sonunda seni dünyaya getirmek.. İki insana verilebilecek en güzel hediyesin sen. Süpriz yaptın, heyecanla sende bize gelmek istedin bugün. Nerden bilebilirdim ki 12.07.2014' ün benim için en anlamlı, en özel, en tarifsiz, en kutsal gün olacağını..
Aşk ve sevgi bu dünyadaki en değerli duygu. Ve sen o duygunun sonucusun oğlum..
Hayat o kadar güzel ve yaşamaya değer ki her anının tadını çıkarmanı diliyorum. Önceleri sehpaya tutunup yürümenin mutluluğunu, daha sonra kendi ayaklarının üzerinde durarak, önce yavaş adımlarla, sonra koşarak hayatı keyifle geçirmeni diliyorum oğlum.
İçindeki çocuğu hiç kaybetmeyeceğin, hep canlı tutacağın, onun sesine kulak vereceğin, çok sevip, çok sevileceğin, insanların kalplerine dokunabileceğin, mutluluğu yaşayacağın bir ömür diliyorum sana canım oğlum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder