12 Temmuz 2015 Pazar

Batu 1 Yaşında

                           

         Dünyaya gelişinin, hayatımıza dahil oluşunun üzerinden tam 1 yıl geçti. Bana muhteşem bi hamilelik ve hayal edemeyeceğim kadar mutlu bi doğum yaşattın. İki insana verilebilecek en güzel hediyesin sen oğlum..Seni büyütmek ve seninle büyümek çok güzel bebeğim..O kadar büyüdük ki birlikte ve o kadar çok şey öğrettin ki bana.. Hayal etmeyi öğrendim, senin için tüm dünyayı değistirmeyi hayal edecek kadar hayalperestmişim meğer:) Kendimi tanımayı ve çok fazla sevmeyi öğrendim. Ben seni sen yaparken, aslında ben oldum oğlum. Benim hayatıma en derin anlamı kazandırdın.. Seninle o ilk temasımızda, ilk kokladığımda ve o ilk bakışında hayatım ikiye bölündü. Senden önce ve senden sonra.. Umarım hayatın boyunca hep öyle güzel bakarsın bana. Hayat sana hep güzellikler getirsin bebeğim. Sağlığın ve mutluluğun için her gün dua ediyorum. Senin için kendime çok iyi bakıyorum ve babanı her gün daha fazla seviyorum.. iyi ki varsın, hayatımda verdiğim en doğru kararsın.. Aşığım kelimesinin yetersiz kaldığı varlığımsın.. Dilerim hayatında iyiki'lerin keşkelerinden çok daha fazla olsun.. Nice anlara, kahkahalara, yıllara ...♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder