12 Temmuz 2015 Pazar

Batu'nun 1 Yaş Partisi



      Batu'nun 1 yaş doğum gününü heyecanla bekledim. Doğum günü için konseptler, pastalar, süslemeler, mekanlar düşünmek bir yana; aynı zamanda Batu’nun büyümesiyle ilgili bazı şeylerin kolaylaşmasına dair hayallerimiz de yok değildi:) Artık iletişim halindeyiz, artık farklı bakıyor, kendini anlatıyor, beni anlıyor. Bazı şeyler zamanla değişecek biz de yemeğimizi bitirip, kesintisiz uzun uykular uyuyacağız elbet.. Bebek sahibi olmak böyle bir şey, bunu kabullendim, sevdim. Evet uykusuzluktan ağlamak istediğim veya bir gece de çıkıp dağıtmak istediğim oluyor ama olsun, biz ailecek Batu için rölantiye aldık bazı şeyleri, ona adadık zamanımızı ve enerjimizi. Bazen şikeyet etsem de, memnunum bundan.

Ve gelelim büyük güne:)
Zaman nasıl bu kadar çabuk geçti ve biz doğum günü hazırlıkları içine girdik bilemiyorum. Neler yapabileceğimi, 
hangi konsepti, hangi mekanı seçeceğimi düşünmeye neredeyse 4 ay öncesinden başladım. Öncelikle bir konsept belirlemek gerekiyordu. Belirli bir yaşa geldikten sonra, doğum günü konseptini kendisi belirleyeceğinden, ilk yaşgününde Uğur Böceği olmasını çok istedim. Hayatı boyunca herşey uğurlu gelsin miniğime..  





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder