10 Mayıs 2015 Pazar

İlk Anneler Günümüz :)


     Bebeğim, 
Sen dünyaya geldiğinden, hatta seni hissettiğim ilk günden beri hayatımın 
merkezi değişti. Kendimden daha çok düşündüğüm bi varlıkla tanıştım ve 
anne ismini kazandım. Bütünlendim ben seninle..
Ben, sen oldum artık, sen ne hissedersen bende onu yasıyorum. 
Benim gözlerime bakmandan, eve geldigimde heyecanlanıp kucagımdan 
ayrılmak istememenden, yalnız basına oynamak istemedigin oyuncaklarınla 
ancak biz olunca mutlu oynamandan, o minicik güzel ağzını yanağıma dayayıp 
öpmeye çalışmandan, bana sarıldığında tüm dünyayı ve kendimi unutturacak 
kadar büyük bi sevgi yaşatmandan ne kadar mutlu olduğumu sana anlatmam 
mümkün değil..
Bu müthiş sevgiyi yaşamama neden olduğun için, bana yaşattığın her şey için,
anne olmanın değerini anlamama neden olduğun için, babanla bana tam olarak 

bir aile olmanın güzelliğini gösterdiğin için sana teşekkür ederim. 

     İyi ki varsın ve ben iyi ki anne oldum canım oğlum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder